Odstúpenie od zmluvy so Slovak Telekomom pre zvýšenie ceny + VZOR
Spoločnosť Slovak Telekom od 1. augusta 2018 zvyšuje ceny svojim zákazníkom za TV, internet aj pevnú linku. Jedná o zvýšenie cien aj u zákazníkou, ktorí majú uzavreté zmluvy s viazanosťou.
Prehľad zvyšovanie cien Telekomom:
- ak máte od Telekomu 1 službu, poplatok sa zvýši o 0,9 € mesačne
- pri dvoch službách bude zvýšenie o 1,2 € mesačne
- pri troch službách to bude viac o 1,8 € mesačne
- Navýšenie sa týka zákazníkov s 24-mesačnou viazanosťou. Nie tých, ktorí využívajú služby s 12-mesačnou viazanosťou alebo bez viazanosti.
Úprava cien sa týka len pevných služieb Telekomu (TV, Internet a pevná linka), nie mobilných služieb resp. ponuku služieb dcérskej spoločnosti DIGI Slovakia. Zákazníkov bude Telekom informovať listom, e-mailom alebo SMS správou.
Pokiaľ máte viazanú službu od Slovak Telekomu a nová cena sa Vám nepozdáva alebo nové podmienky nechcete akceptovať, môžete odstúpiť od zmluvy okamžite a výpovedná lehota sa neuplatní. Požiadať o odstúpenie od zmluvy môžete dvojakým spôsobom a to na zákazníckom centre Slovak Telekomu alebo písomnou formou prostredníctvom pošty.
Pri odstúpení od zmluvy, ktoré bolo zaslané poštou, zmluva končí dňom doručenia pošty, pokiaľ zákazník si neurčí iný termín.
Nárok na odstúpenie od zmluvy si môžu uplatniť všetci zákazníci, ktorých sa zvýšenie cien týka. Nové ceny sú platné od 1.augusta 2018. Odstúpiť od zmluvy bez toho, aby ste dostali zmluvnú pokutu je možné do 30 dní od doručenia oznámenia o zmene cien.
Ak máte ďalšie otázky ohľadne zrušenia zmluvy s Telekomom doplňujúce informácie Vám poskytnú v ktoromkoľvek Telekom Centre, alebo v pracovných dňoch na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456. Prípadne sa môžete obrátiť na niektoré zo združení, ktoré sa venujú ochrane spotrebiteľov.
Vzor pre písomné odstúpenie od zmluvy s Telekomom uvádzame nižšie:
Jozko Mrkvicka, Mrkvickova 10, Mrkvickovo, rodné číslo (alebo IČO): 111222
Slovak Telekom, a. s.
Bajkalská 28, 817 62 Bratislava
Odstupenie od zmluvy č. XXXXXXXX
Dňa xx.x.xxxx mi bola doručená zmena podmienok poskytovania služieb so zvýšenou cenou.
Nakoľko cena je podstatnou podmienkou zmluvy a so zvýšením ceny nesúhlasím, mám za to, že zmluva podľa § 44 ods. 7 písm. a) zákona Zákon č. 351/2011 Z. z. (Zákon o elektronických komunikáciách) ku dňu platnosti novych podmienok tj. k 1.4.2017 zaniká.
xx.x.xxxx v Mrkvickove
.................................
Jozko Mrkvicka
Na Slovensku sa jedná o bežnú prax
Rovnako ako teraz Slovak Telekom v minulom roku postupovalo UPC a navyšovalo ceny aj zákazníkom s viazanosťou. Na začiatku roka 2018 Skylink opäť navýšil povinný mesačný servisný poplatok na 3,99 €. Navýšenie cien v minulom roku využil aj Slovanet. Operátori DSi Data a Antik si za stanice Markízy a JOJ vypýtal dve eurá, balík však nie je povinný.
Podobné príspevky:
Odstúpenie od zmluvy s UPC pre zvýšenie ceny + VZOR
Súhlas správcu dane pre založenie s.r.o.
Zvýšené poplatky na úradoch
Zvýšenie sumy daňového bonusu o 2 centy - vtip, alebo Slovenská realita?
Súhlas vlastníka nehnuteľnosti so zriadením sídla pre spoločnosť s ručením obmedzeným