Vymenovanie alebo odvolanie prokuristu
Zabezpečíme Vám zmenu prokuristu Vašej spoločnosti s.r.o., či už odvolanie starých a vymenovanie nových naraz alebo len jeden z týchto úkonov.
Pri zmene prokuristu spoločnosti je potrebné rozhodnutie jediného spoločníka/ valného zhromaždenia o vymenovaní/odvolaní prokuristu spoločnosti. A k tomu aj súhlas nového prokuristu s vymenovaním do funkcie prokuristu spoločnosti ako aj podpisový vzor prokuristu, ktorý sa zakladá do zbierky listín. Po každej zmene obsahu spoločenskej zmluvysú konatelia povinní vyhotoviť bez zbytočného odkladu Úplné znenie spoločenskej zmluvy, za ktorého úplnosť a správnosť zodpovedajú.
Cena za zmenu prokuristu spoločnosti je 139 Eur, táto cena užobsahuje vypracovanie kompletnej dokumentácie, správne a súdne poplatky za zápis zmeny do obchodného a živnostenského registra.
V cene zmeny v spoločnosti s.r.o. je zahrnuté:
- vypracovanie rozhodnutia jediného spoločníka/ zápisnici z Valného zhromaždenia
- pripravenie súhlasu nového prokuristu s vymenovaním do funkcie prokuristu a podpisového vzoru nového prokuristu
- ohlásenie zmeny konateľa na Živnostenskom úrade
- podanie návrhu na zápis zmeny spoločnosti do Obchodného registra elektronicky
- uhradenie súdneho poplatku za zápis zmeny
- ohlásenie zmeny na príslušný Daňový úrad
- preberieme nový výpis z Obchodného registra a budeme Vás kontaktovať ohľadne prevzatia výpisu k zmene prokuristu spoločnosti, prípadne Vám ho zašleme na Vami určenú adresu
Zmenu prokuristu spoločnosti je možné kombinovať s inými zmenami v spoločnosti, čím sa ušetria poplatky do obchodného registra (poplatok sa platí iba jeden krát) a za každú ďalšiu zmenu si účtujeme 20 eur.
Pri súčasnom vykonávaní viacerých zmien sa účtuje:
poplatok za najdrahšiu zmenu z požadovaných (139€, alebo 199€) + 20€ za každú ďalšiu zmenu
Postup vymenovanie alebo odvolanie prokuristu cez našu spoločnosť:
- kontaktujete nás osobne, emailom alebo telefonicky s Vašou požiadavkou
- v prípade akýchkoľvek otázok Vám ich zodpovieme osobne, emailom ako aj telefonicky počas celého procesu
- obratom Vám zašleme/odovzdáme formulár, kde vyplníte všetky údaje potrebné pre zmenu v spoločnosti, plus pri väčších zmenách budeme potrebovať Zakladateľskú listinu/Spoločenskú zmluvu v aktuálnom znení
- na základe týchto údajov naši pracovníci vypracujú všetky potrebné dokumenty k zmene
- dokumenty Vám odovzdáme na osobnom stretnutí, alebo zašleme emailom, prípadne poštou
- dokumenty následne podpíšete a overíte na nich svoj podpis u notára, alebo na matrike
- uhradíte faktúru za zmenu v spoločnosti, ktorú dostanete spolu s ostatnými dokumentmi
- po doručení podpísaných dokumentov osobne, alebo poštou do našej kancelárie my zabezpečíme všetko ostatné za Vás - vybavíme zápis zmeny spoločnosti do Obchodného registra ako aj zabezpečíme zápis zmeny do Živnostenského registra
- my zaplatíme všetky poplatky za zápis zmeny spoločnosti
- po zmene v spoločnosti Vám odovzdáme, alebo zašleme všetky dokumenty k spoločnosti vrátane výpisu z Obchodného registra