Zmena osobných údajov spoločníka, alebo konateľa, alebo prokuristu
Zabezpečíme Vám zmenu osobných údajov spoločníka prípadne konateľa/prokuristu Vašej spoločnosti s.r.o. zo starých neplatných údajov na nové údaje.
Pri zmene osobných údajov spoločníka prípadne konateľa spoločnosti je potrebné rozhodnutie jediného spoločníka/ valného zhromaždenia o zmene týchto údajov. Po každej zmene obsahu spoločenskej zmluvy sú konatelia povinní vyhotoviť bez zbytočného odkladu Úplné znenie spoločenskej zmluvy, za ktorého úplnosť a správnosť zodpovedajú.
Medzi osobné údaje zaraďujeme:
a) priezvisko konateľa/spoločníka/prokuristu
b) adresa trvalého bydliska konateľa/spoločníka/prokuristu
Cena za zmenu osobných údajov spoločníka prípadne konateľa spoločnostije 139 Eur, táto cena užobsahuje vypracovanie kompletnej dokumentácie, správne a súdne poplatky za zápis zmeny do obchodného a živnostenského registra.
V cene zmeny v spoločnosti s.r.o. je zahrnuté:
- vypracovanie rozhodnutia jediného spoločníka/ zápisnici z Valného zhromaždenia
- ohlásenie zmeny osobných údajov na Živnostenskom úrade
- podanie návrhu na zápis zmeny spoločnosti do Obchodného registra elektronicky
- uhradenie súdneho poplatku za zápis zmeny
- ohlásenie zmeny na príslušný Daňový úrad
- preberieme nový výpis z Obchodného registra a budeme Vás kontaktovať ohľadne prevzatia výpisu k zmene sídla spoločnosti, prípadne Vám ho zašleme na Vami určenú adresu
Zmenu osobných údajov spoločníka prípadne konateľa spoločnosti je možné kombinovať s inými zmenami v spoločnosti, čím sa ušetria poplatky do obchodného registra (poplatok sa platí iba jeden krát) a za každú ďalšiu zmenu si účtujeme 20 eur.
Pri súčasnom vykonávaní viacerých zmien sa účtuje:
poplatok za najdrahšiu zmenu z požadovaných (139€, alebo 199€) + 20€ za každú ďalšiu zmenu
Postup vykonania zmeny osobných údajov spoločníka, konateľa, alebo prokuristu:
- kontaktujete nás osobne, emailom alebo telefonicky s Vašou požiadavkou
- v prípade akýchkoľvek otázok Vám ich zodpovieme osobne, emailom ako aj telefonicky počas celého procesu
- obratom Vám zašleme/odovzdáme formulár, kde vyplníte všetky údaje potrebné pre zmenu v spoločnosti, plus pri väčších zmenách budeme potrebovať Zakladateľskú listinu/Spoločenskú zmluvu v aktuálnom znení
- na základe týchto údajov naši pracovníci vypracujú všetky potrebné dokumenty k zmene
- dokumenty Vám odovzdáme na osobnom stretnutí, alebo zašleme emailom, prípadne poštou
- dokumenty následne podpíšete a overíte na nich svoj podpis u notára, alebo na matrike
- uhradíte faktúru za zmenu v spoločnosti, ktorú dostanete spolu s ostatnými dokumentmi
- po doručení podpísaných dokumentov osobne, alebo poštou do našej kancelárie my zabezpečíme všetko ostatné za Vás - vybavíme zápis zmeny spoločnosti do Obchodného registra ako aj zabezpečíme zápis zmeny do Živnostenského registra
- my zaplatíme všetky poplatky za zápis zmeny spoločnosti
- po zmene v spoločnosti Vám odovzdáme, alebo zašleme všetky dokumenty k spoločnosti vrátane výpisu z Obchodného registra